My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, July 08, 2010

Restaurant Rebung...

boss: u are invited to blablabla
kojah: ok...i'm comingggggg
...

wahhh laju noks bila boss offer nak belanja...ehh bukan boss saya betul2 punya...boss saya punya boss...kihkihkih alaaaaa, aritu kan saya keje sebagai pa kejapppppp...


ini jugak kali pertama aku datang makan kat rebung nihhh...kalau ikotkan sejengkal sajork ngan opis aku tapi baru aku tahu kat situ rupanya terletak restaurant rebung chef ismail ngan dr muzaffar nih...

apa dr muzaffar???haiiiiii abang ;P


bila ko datang lunch kat sini, konsep dia sama sajork macam ko makan buffet kat hotel...ada yang makanan dah tersedia hidang, ada yang stail gerai2 tuh...

macam dalam gambar atas nih, staff dia tengah bakar2 ikan...


amik jangan tak amik...yang aku ingat ada ikan bakar, pecal, rojak, laksa, mee kari, abc, ulam2, segala jenis maknenek punya bubur dannn lauk2 yang biasa lah kita makan macam ayam dan ikan masak sumthing sumthing...


sebenarnya ada banyakkkkkkkkkk lagik makanan yang aku amik...tapi biasalah aku nih...bila makan ngan orang2 besar jerk, aku jadik malu sikit...kehkehkeh

ehh bukan malu nak makan, tapi malu nak bergambar daaa...bab2 makan mana buleh maluuuu, kang diri sendiri yang rugiiiiiiiii...hahahaha


yeahhhhhhhh!!chef ismail adooooo...sangat melayan customer2 dia...ada tuh aku ingat dia pi ulang alik amik makanan untuk diri sendiri tapiiii dia amik dan bagik kepada orang2 yang tengah makan...

means dia tengok meja tuh tak ada bubur, dia tolong amikkan dan bagik kepada orang tue...i loikeeeeeeeeeeeeee!!


cuma kalau dari segi rating, aku kasik 4 out of five...sebabnya seafood langsung tak ada...huiii, favourite food aku lak tuhhh...haruslah awal2 lagik aku dah terbayang2 kan...alih2 nan adoooooo...

atleast ada ketam ke, terubat la sikit hati aku nih...nih ketam pun tak dok, apatah lagik sotong ngan udang...huhuhu


yezzar bernard chandran in the houseeeeeeeeeee ;) walaweiii, memang handsome sungguh brother tuh!~

btw, thanx s0 much for the treat kak amyyyyy!!may Allah bless us with everlasting friendhip, longetivity, abundance of wealth, happiness and great wealth!


*yahooooooooooo!!arini dapat gajiiiiiii...tq bossss!bila nak shopping G2000 boss?lalalalala


6 comments:

Sharinginfoz said...

sedapnya..... nak pi le.....

Sebab-sebab masalah kewangan

attyfir said...

beshnya bos kojah banjer makan besar.
jumpa tak abg angkasawan..

lily lotus said...

best gilak2!

Dee said...

ko tu suma x tau kojah..rebung tu ko jln kaki je dr hostel dh smpi..kehkehkeh..

nk seafood gi mkn kt tepi pantailah..hahaha..jgn marah..nti kena jual..

tp kan aritu akak mkn kt situ..chef ismail tu mmg lyn customer tip top..dia focus on masakan kglah..sbb tu xde seafood kot..org kg x mkn seafood..yg mkn seafood org kg yg dok tepi laut je..hahaha..

[z@ck] said...

kecur aku dibuatnya..
=(

kojah said...

dear sharinginfoz,
g la bro tp klu sy tamau pi dah...hahahaha

dear atty,
mkn pree mmg best kak...abg angkasawan tak jumpa...tp partner dia yg jumpa...huhu

dear lily,
mmg bestttttttt!!motip?mkn pree...hihi

dear dee,
mana sy tahu kak...akak org kl mmg la tahu...sy bkn org kl maaa...hahahaha hurmmm mmg nk mkn seafood sgt2 nih...akak bnje buleh???

dear zack,
ko dtg la kl...hihi

Page number