My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, July 25, 2010

Siang ikan ayam...

Time: after maghrib (semalam)...
Situation: Kojah tengah main facebook + belog...




abah: jah, nah abah beli ikan ayam...pegi siang sekarang kat dapur tuu...
kojah: alaaaaaaaa, kejap laaaaaaa...

5 minute later~

abah: jahhhhhhhh, pegi siang ikan tue sekarang...kang busuk nanti...tak ada faedah main facebook...asyik2 facebook...tak ada benda lain...(haaaaaaa, kan dah kena bebel!)
kojah: alaaaaaaa, yang abah pegi beli ayam ikan malam2 kenapa??

hakhakhakhak dah pemalashh tuh kata je la malashhhh...nak salahkan malam pulak...kehkehkeh tapi betol tau u olsss...tak pernah2 abah aku pegi beli ayam ikan malam2...selalunya awal2 pagi ahad di mana masa tuh aku pun tak bangun tidur lagikkk =P

tapi sebenarnya siang ayam ikan nie bagik aku sap sap soi sajork...sebabnya aku sukerrrr aje...lainla ko suro aku buat keje yang aku tak suka...konpom sampai ke sudah aku tak buat...hahahaha cuma masa nie aku liat sikit nak buat sebab facebook ngan belog berada di depan mata hakuuu...

contoh keje yang aku tak suka buat adalah meng-iron baju...huiii, mencik makkkkk...baju2 aku sendiri pun aku liat nak iron apatah lagik baju orang lain...

abah: jah, tolong iron baju abah selai...abah nak pakai pergi keje esok nie...
kojah: jah tak reti la abah...lagik2 baju laki...yang kena ada line2 tuh...kang tak cantik kang camne??
abah: tak payah la...

yihaaaaaaaaaaa!!so sampai ke sudah abah aku tak pernah suro aku iron baju2 dia...tapiii tang keje umah lain aku tak kisah marrr...


4 comments:

Anonymous said...

ikan ayam? sllu beli yg dh siap siang !

lily lotus said...

anak bapak sungguh :D

eddie dewanaga said...

rajinnya anak dara sorang ni...

kojah said...

dear kf,
dh siap siang?means tade langsung lemak2 kah?pastuh tak basuh dulu before masuk peti ais ?itula yg sy slalu buat b4 simpn dlm peti ais...

dear lily,
mmg kak...ank pompuan slalunya baik ngan bapak kan...klu ank laki dgn mak...

dear eddie,
rajin bertempat...haha

Page number