My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, July 18, 2010

Pau PINK!!

u ols pernah makan pau pink?

hurmmm aku sebenarnya tak berapa berkenan dengan pau2 nih...eh makan tue memang makan...tapi tak sebanyak makanan2 lain lorhh...lalalala

tapi aku perati kan, orang2 tua cukup suka dengan pau2 nie...macam mak aku, makcik aku...bak kata pau nie memang favourite orang2 tua kah??

tapi disebabkan pau nie berwarna fink, aku sanggupppp order dan telannn...hikhikhik lalu aku berfikir, kalau la ada hp yang fully pink, harus aku orang pertama yang beli :P hurmm ada tak blackberry kaler fink u olss???

owhhh kereta pink pun sudah adaaaa...dah ada yang booking kah???


5 comments:

[z@ck] said...

berselera terus nak makan weyh..
=)

kojah said...

hahahaha tuhla pasal...PINK punya pasal!

Sharinginfoz said...

sedap ke tak pernah le makan benda alah ni

Anonymous said...

pau pink rase seperti pau ka? hee

kojah said...

dear sharinginfoz,
biasa2 jerk...nie pun sbb pink sy makan...haha

dear kf,
yeee, rasa pau la...bistu nk rasa apa lagik bro...huhu

Page number