My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, July 05, 2010

Langkawi part 5...

sebenarnya bila kitorang decide nak masuk underwater world, kitorang berpecah dengan group kitorang sendiri...maknanya pas habis jerk kitorang round2 dalam underwater world, kitorang balik hotel amik cab...

ehh tak tak...kitorang tak balik hotel lagik terosss...tapi kitorang pergi shoppinggggggggggg!

yelaaaaaaa, masa yang dorang peruntukkan untuk shopping kat the zone dengan masuk underwater world selama 2 jam...apa 2 jam??mana cukup weiiiiiiiiii!even aku tak beli pape pun dalam the zone tue (eh ada gak beli tapi beli coklat orang kirim) tapi nak gak lah aku cuci2 mata dalam tue...untung2 dapat tengok perfume PINK...


dari underwater world kitorang amik cab ke haji ismail group kat pekan kuah sana dalam rm8 hengget...berbaloiii la jugakkk...sebab memula aku ingatkan dekat upe-upenya jauh noks!

dan ini lah antara hasil2 yang aku borongggg...ehh, semua nie bukan coklat2 aku yerk...ada yang aku nak bagik kat orang, ada yang orang pesan kat aku...haaaaa gituuuu!~

haaaaaaa lagik sekali ye pesanan untuk u olsss...janganlah ko poie beli coklat2 dekat the zone sana...kat sana harga lagik mencekik...lainlah kalau ko jenis duwet bersepah2 =D


dan malam tue kitorang makan2 kat wan thai lagikkk...eh eh...saya nak tanya nie...wan thai nie memang pemes amos eh??

yelaaaaaaaaa, bila aku bercerita dengan orang, semua dok tanya2 aku, ko makan kat mana ek?harus wan thai kan?

nak kata sedap tak lah sesedap mana...nak kata tak sedap tak lah jugak...bagik aku biasa2 sajorkkk...


masa malam pertama kitorang makan2 kat bawah, masa malam nie kitorang makan2 kat atasss...very the sunyi sepi kat atas nih...kalau ko makan kat bawah sana, kiri kanan ko leh cakap hai hai bye bye =P


inilah yang menarik perhatian hakuuuuu...

apa tue...bijik beras??haaa memula korang pilih la korang nak kaler apa yerk...tuh haaaa ko nampak kan jarum2 sebelah tue...


pastu akak nie akan amikkan satu bijik beras untuk ko tulis nama2 ko...unik bukan?


macam cousin aku, dia nak tulis nama dia sendiri, izzaidah ismail...kata tak dok pakwe kan...haruslah tulis nama sendiri...kalau orang yang ada pakwe pulak, sure dalam kepala dah pikir2 nak gabung nama ngan bopren tercinta...muahahahahahaha

contohnya macam aku...terlintas nak tulis kojah KAKA...ada kelassssssssss tak??hahahahahaha =D



bila dah settle bab tulis2 nama, dia akan masukkan sikit gam dalam tue...the reason why (ewahhh ayat kau!) dia nak masukkan gam tue sebab tak nak bagik penutup dia tercabutttt...


tadaaaaaaaaa!!seperti biasa kalau ko tanya aku, haruslah lah aku pilih kaler pink...tapiii kalau la aku dah biasa tengok benda alah nih, sure aku tak beli weh...

pertama sebab membazir...kedua sebab membazir...ketiga sebab membazir!hahahaha

tapi nak wat guana kan...kata dah terbeliiiiiiiii...


4 comments:

Dee said...

kt mana dia tulis nama tu weh..akak x nmpk pun..hehehe..rabunlah katakan..

Sharinginfoz said...

coklat dan makan semestinya kan

kojah said...

dear dee,
kat beras la kak...tue akak nmpk akak tuh ngan tulis2 tuh...dia tulis nama kita kt beras la...

dear sharinginfoz,
2-2 menggemokkannnn...hahaha

Redbloodsnow said...

TERINGIN LAK ZIE NAK ADE KEYCHAIN TULIS NAMA KAT BERAS TUH..HIKSS ^_^

Page number