My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, July 04, 2010

Happy weekend u olssss...

adeh, semalam semangat aku berkobar2 nak update...tapi bila nak update jerk, tetibe laptop hang...apakah??

koranggg...lappy aku sangat2 pelik tau...kalau aku pakai broadband dia tak hang pulak...tapi bila aku pakai line streamyx tak kira la wireless ke hape ke, trosss jadik hang...hang nih pulak terjadi bila aku start tukar wayar lappy aritueee...

korang rasa kalau tukar wayar lappy dari original ke tak original ada effect tak??

benciiii la...aku malas sikit nak update pape pakai komputer umah...very tak privacy u olsss...kahkahkah

ok lah, aku nak membebel sikit2 sudaaaa...gtg...nak beli adiah untuk orang tersayang...


2 comments:

FyZa said...

dah beli adiah apa 2? hehe

kojah said...

hihihi nnti klu ada mood sy publish okeyyy =)

Page number