My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, July 01, 2010

Busy...duwet...busy...duwet...HAPPY BIRTHDAY MAK!!

Itu je lah perkara yang bermain dalam pikiran aku sekarangggg...

hurm busy tang apa tuh saya takmo share2 ngan korang lah...yang penting, saya dah berhenti kerja sebagai pa semalammmmm...

yihaaaaaaaaaaaaa, tak sabar nak tunggu duwet nih...dannnnnnnn tak sabar jugak nak tunggu duwet dari nuffnang...haaaaa u ols tahu dok nuffnang tu apa?? => ditujukan kepada kawan2 saya yang tak ada blog tapi curik2 baca blog saya...kihkihkih

hurmmm terkejot kot aku pagi tadik bila bukak2 email jerk tengok2 ada tulis payment advice dari HSBC...masa tuh dalam kepala otak aku dah pikir bukan2 dah nih...tapi bila aku paham betol2 barulah aku mengerti itulah cek yang aku tunggu2 dari nuffnang...almaklom laaaa, kata pestime nak cashout duwet dari nuffnang...

ohhh yes, 30hb june juga merupakan hari jadi mak saya yang ke tutt tahun...ewahhh, nak rahsia2 umur plak...miahahahaha btw, selamat hari jadi ye mak...semoga mak panjang umur dan murah rezeki....you are the greatest mom in the world!!hurmm bab-bab hadiah nanti ye mak...tunggu jah balik rumah duluuuu...

lagik satuuu, aku ada benda nak cerita nih...benda yang aku TAK SANGKA sangat2...yela, dah bertahun kottt aku lost contact ngan gf dia, akhirnya bf dia text message kat fb hakuuuuu...aku pun sebenarnya pelik bin ajaib nih...dari mana ko boleh jejak blog n fb aku yerk???sebabnya bf dia penah comment tentang satu entry yang aku ada marah2 kan gf nya...bab marah2 tuh aku takmo repeat2 balik cakap kat sini...tapi satu jerk aku nak cakap kat gf ko, eh x-gf ko, segala rahsia dia sudah terbongkarrrr...tuh la kan, dulu apa yang aku and kenkawan lain cakap ko tak percaya kan...sekarang, lu pikir la sendirikkkk...

rasa macam nak publish message tuh...rasa macam tak nak...faiiiiiiiiiiiiiiiii, i'm calling youuuuuuuuuuuuuu...pencurik dah honeymoon kat krabi la faiiiiiiiiiiiiiii!!opsssssssssssssssssssssssss!!lalalalalala


No comments:

Page number