My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, June 29, 2010

HOW TO EARN HIGH INCOME!!

Korang bayangkannnn, orang lain yang tengah seronok2 bersuka ria tapi lelaki ini sudah berjaya memperoleh pendapatan sendiri...pendapatan yang diperoleh hasil titik peluhnya sendiri...

dulu2 saya sendiri tak percaya dengan apa yang berjaya dicapai olehnya sehingga kan beliau sendiri menunjukkan benda2 penting sebagai bukti bahawa itulah gaji bulanannya!

wowwww, teruja bebbbb! banyak sangat gaji tersebut bagi seseorang yg berusia muda sepertinya!

yelaaaaaa, orang lain yang sebaya2 dengannya tak pikir langsung hal duwet2 ketika ini tetapi bagi lelaki ini ketika berusia 20 tahun lagik, beliau sudah merencana masa depannya sendiri...


Even semasa saya mempunyai pelbagai masalah, lelaki ini yang berjaya meredakan kemarahan saya ketika itu...

bak kata, beliau sentiasa berfikiran positif dan always think big!Beliau juga merupakan salah seorang extraordinary consultant perunding unit amanah yang berjaya...


owhhh sebelum itu mari saya perkenalkan beliau ini adalah Redzuan Shahril...beliau merupakan seorang Sterling Consultant with biggest number of awards every year...

beliau mahu:-

1) memanggil u ols semua yang mahukan income sampingan sama ada mahu dibuat secara part time atau full time. dia juga mencari sesiapa di luar sana di mana kelayakan dan pengalaman tidak dititik beratkan asalkan u ols mempunyai inisiatif untuk memajukan diri.

2) bile u ols dah join dgn Redzuan Shahril, u ols semua akan diajar satu persatu secara terperinci. mungkin bagik korang yang tak suka makan gaji, inilah jalan yang terbaik sekali!



awards yang berjaya diterima oleh mereka. for your information, Redzuan sudah meloncat di dalam sektor unit trust sejak di alam pembelajaran lagi. hebat bukan?


Selain itu, Redzuan Shahril sudah mampu membeli kereta sendiri hasil daripada usaha kerasnya tanpa berbelah bagi. even saya sendiri yang lebih kurang seusia dengannya tidak mampu lagi untuk membayar duit bulanan kereta dengan menggunakan duit poket sendiri.

malah, beliau berhasrat untuk memiliki sebuah rumah idaman dalam masa terdekat ini.


lastly, inilah kesemua member Sterling group yang berjaya dalam industri ini. dan gambar ini diambil semasa Awards Nite 2010 yang diadakan di One World Hotel, Bandar Utama.

so apa lagik u olsss....for those yang interested, pleaseeeee contact him at:

012-242 2515 or sredzuan@gmail.com...


2 comments:

Sharinginfoz said...

sukanya dapat duit kan

kojah said...

semua org mmg suka duwet...tak ada yg xsuka bro...even budak kecik pn dh pndai2 mtk duwet...ehehehe

Page number