My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, June 10, 2010

Keje saya...

Entry langkawi nanti2 dulu lah yerk...aku publish entry yang lama-lama dulu...

hurmmm sejak aku keje nie aku tak pandai lagi nak arrange kan masa...maksudnya, sambil kerojer sambil update blog secara laju2...

hahahaha matik lah kalau bos aku baca blog aku nihh....dah la bos aku ada belog...hukhukhuk *tOmpang lalu bossss*


my workplace...very the suci bersih kan...hahahaha

eh ehhh...nampak tak tengah bukak apa tuh??


my wOrk jugak...sebagai gadis bunga...auwww auwww!

bukan bukan...sebagai pembeli bunga untuk bos saya...bukan ai yang bagi bunga untuk bos ai kayyy...


cantikkk sangat...tapi harga pun cantik...seratus hengget kauuuu...kalau delivery skali jadik seratus lima puluh hengget...

aku nih kan suka gak kalau orang bagik aku bunga...tapiii bila lama2 tengok bunga tuh makin layu aku jadik menyampah pulak...dan2 masa tuh hati aku berkata-kata, alangkah bagossssnya kalau orang bagik baju...apakah??


nahhh...bagik satu dulu gambar ai kat langkawiiiiiiiiiii....tapi tak beshhh la...yang jambatan tuh kitorang tak leh lalu...hujan renyai2 masa nih...ohhhh ruginyaaaaaaaa...

ehhh masa nih 2-2 orang tue tak mandi lagikkkkk...miahahahahaha bukan kitorang 2 orang jerk...satu bas rombongan la tak mandi lagik...yang tue later ai story kayyyy...


7 comments:

Dee said...

jah..kak dee nk buat rombongan gi langkawi ngan ex skulmate bulan 12 ni..kalo jah kenal org yg organise trip langkawi jah bg contact ye..k dee nk mtk quotation..thx jah..

nti update laju2 ok..

mekchu said...

gotcha!! kojah kena tag..
sila jenguk blog sue tau..

atty's said...

cepat jah..tak sabau menatap gambr nie.

kojah said...

dear dee,
xnk la bagik company tuh kak...xbagus sgt2 kak...service dia sgt2 hampeh!

dear mekchu,
ok kak =)

dear atty,
akn try secept yg mungkin kak...huhu

nurnadia said...

HI!! sila layari laman blog saya untuk barangan pakaian wanita.TQ^^

kojah said...

oraittt, thanx dropping by~

fajri alfarisi said...

hobi traveling keyangnya ni

Page number