My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, June 13, 2010

Campur aduk...

wedding card yang aku terima daripada kak jivebumz...InsyaAllah kak, kalau tade aral melintang, nampak lah muka saya kat wedding akak tueee...

tapi saya pergi belah laki lah yooo...pompuan jauh sangat =D


first exam yang aku fail...secOnd exam baru pass...iyeahhh!

hurmm exam nie bukan exam study aku yerk...nih exam lain...lalalala


ko tahuuu, dalam komuter dah ada koc untuk wanita...dan orang yang paling suker sangat2 adalah aku...

sebabnya kalau campur aduk laki pompuan, sure laki2 yang conquer tempatttt...very tak gentleman...hahahahahahaha pastu kalau jenis yang mata keranjang tuh, mula la nak perati atas bawah...eeeee, bencik mak!


ini fridge magnet yang aku dapat daripada boss aku...dari Korea in love...muahahahaha

ok babai...aku nak gerak g perak nih...huiii ponat kottt...next week nak bercuti lagikkkk...


No comments:

Page number