My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, July 11, 2010

Esok saya start practical...

pejam celik pejam celik, esok saya dah start practical...

adoyaiii, memang tak prepare pape lagik la...baju2 tak prepare, barang2 mandi tak prepare, makeup2 tak prepare, diri sendiri pun tak prepare...hahahahaha apakah??

oh ya, saya tak jadik nak practical kat seremban...agak2 sebab apa u ols??nantilah ada mood saya citer, kalau mood agak melayang2, saya tak cerita...lalalala

sekarang nih kan rasa nak safety sikittt...semua benda kita tak boleh nak cakappp...tapi kalau kita tak cakap, kang strangers (wahhhh ada strangers ke?) dok tertanya2 pulak...kehkehkeh

ok babai u ols...nih pun pinjam lappy orang...lappy sendiri ada kat umah daa...macam sangap ok bila dah bape ari tak online...

so kawan2 se-classmate ngan aku, all the best okkkk!!aku tahu korang2 yang dok baca blog aku...hikhikhik ;P make sure korang dapat A untuk practical yerk...kalau agak2 dia tak nak bagik A, korang ngorat2 la sikittt...hahahaha


5 comments:

[z@ck] said...

weyh..praktikal elok2..
jgn buat benda lain..
haha

cheqna said...

selamat berpraktikal..
semoga dapat A la..
buat betul2 ye..=)

attyfir said...

selamat berpratical kojah..takecare..

Ayu Zuraida said...

salam perkenalan..

ayuzuraida.blogspot.com

kojah said...

dear zack,
ok beb...aku baik2 aje ;P

dear cheqna,
ok tq kak =)

dear atty,
tq kak...akak sihat?

dear ayu,
salam2...thanx dropping by my blog...tq sis! =)

Page number