My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, October 01, 2010

Sup tulang dan rendang...

nie lah antara juadah kitorang di hari ari raya baru-baru nie...


ehh ini bukan juadah...ini hasil pemprosesan sebelum dimasak =P

semua sekali 15kg...



aku hanya sebagai pemerhati bebasssss...tapi yang ketupat tue aku sebagai pembuattttt => nak jugak bagitahu...


eh japppp...korang tahu jintan tuh apa?aku baru tahuuuuuuuuuuuu =P

ala takpe kot baru tahu...atleast tahu sebelum kawen dah cukup ok kotttt...HAHA

maklong: jah, tolong maklong beli jintan kejap...
kojah: ok tapi jintan tuh apa maklong?
maklong: astagfirullah....blablabla

fuhhhh nasib baik bukan bakal mak mertua yang suro...kalau takkkk, teros reject aku masa tuh jugak kottttt!muahahahaha


yang nie pulak bahan-bahan untuk memasak rendangggg...

eee, aku tak kuasa lah nak tahu macam mana rendang dimasak...sebab aku tak suka makan rendangggg...kuah kacang aku suka...so aku rasa better aku amik tahu benda2 yang aku sukak...


hurmmm pelik kan tak suka makan rendang...apa sesiapa yang tak suka makan rendang macam aku jugak??

owhhh sup tulang tuh tak payah cakap laaaaaaaa...aku rasa ada la empatpoloh kali aku ratah sup tuh...sampai tercirit2 aku masa ari raya aritueeee...



6 comments:

♥ FeRra ♥ said...

kite samee! x suke rendng! lg2 kalo rendng remph. kalo rendng n9 yg wanre kuning 2 ku leh msok lg kt tekak ku.skitle tp. lemang, ketupat pn ku x suke. hhohooh

Dee said...

hahaha..xpe kojah..eloklah tau sebelum kahwin..tp ada kawan akak rupa sayur sawi camana pun dia x tau..hihihi..

rasp said...

dah tau dah jintan tu apa...
kiranya dah leh kawin lah kan hehehehe...

♥♫♥EiRa♥♫♥ said...

hehhe pelik lah sis ni x makan rendang..lalla

kojah said...

dear ferra,
lemang ketupat aku suka...rendang nie aku tak suka ohhhh...klu xsuka, cara memasak xpyh amik tau kan kan?haha

dear dee,
tahu xpe kak...atleast sy tahu potong2 aym daging semua...ada kwn2 sy satu benda xtahu...huhu

dear rasp,
betul2...dh pass kawen...haha

dear eira,
mmg pelikkk...ntahla sebab dia kering2 gitu kottt...

♥♫♥EiRa♥♫♥ said...

kojah:hehe..bestlah sis rendang.hehe

Page number