My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, October 17, 2010

Tengok luaran memang nampak seksi tapiiiii....

Inilah pestime aku membeli kasut yang bukan main lagik tingginyaaaaa...tapi sebenarnya aku ala-ala setengah kata...nak beli ke tak, nak beli ke tak...akhirnya sudah berada dalam genggaman...huhu

sebenarnya kalau pompuan yang pakai heels, memang akan nampak seksi dari biasa...yela, aku sendiri pun cukup suka tengok pompuan2 yang pakai heels nih...tapi bila aku sendiri yang memakainya, oh my godddd, nak cabut kasut skang leh tak??rasa macam nak jalan kaki bogel cenggituh...haha


taraaaaaa!!nih pun nasib baik aku pilih yang ala-ala wedges...rasa selesa lah sikittt...kalau kasut keje aku lagik satu yang tinggi lebih kurang cenggini gak, kalau colleague aku yang paksa, barulah terhegeh2 mau menyarung...kalau tak, dok la kau diam2 dalam kotak kasut tuh.haha

siksaaaaaaaaaaa...tapi bagik u ols yang pakai heels tinggi2 tu, camne rasanya yerk??saya suka melihatnya tapi nak memakainya pikir empatpolohkali...


4 comments:

Sharinginfoz said...

yang penting memudahkan kitaa jalan kan

Ct SoLeHa said...

lawa la wedges ni...love wedges..

rasp said...

nice shoes!
akak dolu2 masa muda lah tu kan..
leh le lari2 lagik pakai heels 3"...
lani ya ampun...mau tergeliat dibuatnya :)

kojah said...

dear sharinginfoz,
klu tinggi2 sgt nk mudah jalan camne...hoho

dear ct soleha,
thanx kak =)

dear rasp,
huhu sy muda2 pn takut2 kak...tua2 nnti apatah lagik...

Page number