My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, October 01, 2010

Terima kasih abah!

WohOoOoOo!!dapat rantai bawuuuu :P


aku kira macam rantai raya gituuu...tapi tak aci ohhh...akak aku punya 3x ganda mahal dari aku...hukhukhuk tapiii salah aku jugak kottt...sebab tak reti nak pilih...so fadans mukeeee!

abah: jahhh, kaklong mie...sini kejappp...
kojah: apa dia abahhhh? (sambil jerit2) *akak aku plak tengah melayan anak dia*

cepat2 aku turun...

kojah: apa dia bah?
abah: nah pilih nak yang mana satu...
kojah: jah nak yang nieee...
kakak: kaklong mie nak yang nie...*tetibe kakak aku muncul*

pastuh baruuuuu lah abah aku bersuara...

abah: yang kaklong mie punya **** tau...jah punya **** jerk...

ishhhh abah nieeee...nape tidak di bilang awal2 dongggg...

takpeeee, papepun abah, terima kasih banyak-banyak yeeeeeeeeeee...jah sayang abah banyak sangatttttttttttt!lenkali beli lagikkk...ahaks!


muka budak yang nak mintak cubitan...sikit-sikit nangis, sikit-sikit huwaaaaaa...lempang nak??huii, garang betol makciknya nih!


3 comments:

rasp said...

salam sis...
bestnya dapat hadiah dari abah...
ada extra hadiah tu tak leh passing2 kat akak hehehehe

atty's said...

untung ar jah.dpt rantai raya..

kojah said...

dear rasp,
coklat ada extra kak...nak tak??

dear atty,
hihihi terima kasih abah!

Page number