My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, October 03, 2010

Berbuka puasa kat mana ntah...huhu

Disebabkan ada orang yang membawa aku ke sini, aku tak nak amik tau kat mana location ini berada...

buley?hahahaha


sementara nak tunggu waktu berbuka lambat lagik, meh kita rendam kaki dulu mehh...

ishhh tau la area air terjun nih cejuk kan...tapi agak2 la ada orang nak berasmaradana kat sini jugakkkk...last2 aku yang menahan mata dari pembatalan puasa pun tak tertahan mau melihatnya...hahahaha tak pasal2 kurang pahala puasa aku arituh...


bukak puasa adalah buffet...


yang nie sedappppppp!bak kata, budu pun adoooooooo!!

eh cerita pasal budu kan, aku kagums giler kalau bebudak pun ada yang makan...masa raya arituh la, cousin2 aku yang kecik2 semua melantak budu...

aku macam pelik ohhh...sebabnya dorang bukannya purely kelantanese...cousin2 aku ramai yang dok kuala lumpur maghiiii...

hurmm aku start makan budu pun bila dah besar2 sikitttt...


spageti yang tak sodapppppp!

ok itu aje...gud niteeeeeee!!esok hari bekerjaaaaaaa...tetibe aku rasa exciteddddddd!! =)



No comments:

Page number