My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, September 06, 2010

Pulau redang part 6...final part!!

ya ampunnn...lama giler nak abiskan semua entry kan...macam orang cuti bersalin kekdahnya padahalll busy mendating...hahaha eh tak tak...busy menkeje...

bila dah sampai jetty kuala terengganu, perot masing-masing dah berbunyiii...kena pulak pasar payang betol-betol sebeolah jetty...

tanpa banyak bicara, masing2 menuju ke dalam pasar payang mencarik-carik kedai makannn...


suasana pasar payang...

bagik aku rupa paras pasar payang sama sebijik sejebon ngan pasar siti khadijah di kelantan sanaa...cuma yang bezanya tang mat rempittt!hahaha tetibe hal mat rempit pulak yang ditimbulkan...

korang tahu, mat-mat rempit kat ganu MasyaAllah...mengucap banyak2 jerk aku tengok...dahla langgar2 traffic light, buat pelbagai aksi pulak kat jalan raya nunn...dalam hati aku, kalaula ko jatuh bang, kalaulaaaaaa..


macam kat pasar siti khadijah jugakk, bawah-bawah jual makanan, atas-atas jual pakaian...haa kalau korang nak merasa telur penyu, kat sini bersepahhh oh...


blink blinkkk...tengah2 dok terbayang, tetibe kelmarin aku dapat benda nieee =)


kereta mahal yang aku naiki...nak reverse pun ada camera...


then kitorang gerak menuju tempat famous d amos kerepok lekorrr...ko tahu, punya gigih aku nak dapatkan info kat mana tempat nie, sampai tergagau-gagau aku taip message kat opismate aku...

so kalau korang nak g, tempat dia kat bukit tok beng berdekatan dengan seberang takirrr...


dari rating 10, aku bagik 10/10...memang sedap gilerrrrrr u ols!!bukan macam kat kolompo nih haaa...keropok lekor rasa tepung sesajork!


eh ehhh...ikan sotong yang kita tangkap kita tak makan lagikk...

ok, jom singgah!


tu dia ikan ngan sotong nya...perghhh, memang terasa kesegarannya!!nyum nyum...


ehh ehh...budak tecik ini pun adooo...apa guna ke ganu kalau tidak melawati akak kesayangan...hahahaha lagipun harus mintak simpati weh...kata duwet kena curik =(


ini budak sangat mengades sekarang tau...mau ngan mak dia ajerkkk...nak melekat ngan mak ajerkkk...

hellooooo iqbal, jangan manje2 ngan mak sangat eh...kang ayah mu selalu mendapat peluang keemasan =P


so meh aku list kan kesemua entry pulau redang nie yooo:

1) part 1 - journey to pulau redang...

2) part 2 - tibanya di pulau redang...

3) part 3 - bbq yang besttt!

4) part 4 - duwet ku hilang + mencandat sotong penin yang amattttt!

5) part 5 - saat meninggalkan pulau redang =(

6) part 6 - ini entry nya!


ohhh tak sabar nak g shopping pulakkkkkk...yabedabeduuuuuuu!!


2 comments:

mekchu said...

ingatkan dah habis cerita gi redang.. hahaha.. ado lae...

muka budak kecik tu sebijik mcm kojah.. tang mata tu.. booolat

kojah said...

dear mekchu,
haha nie last entry kak...hurm budak kecik tue sama ngan sy ek?wah bangganya...hahahaha =P

Page number