My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, September 30, 2010

Arrived at my home safely...

Oh semalam aku selamat tiba di lcct pada pukul 3 petanggg...tapi kata jerk sampai kol 3 petang, sampai rumah pulak pukul 11 malammmm...

hurmmmm aku try ye update secepat yang mungkin...ateee kawan2 aku dah soksek-soksek dah...

frens: kojahhh, ko update blog ko cepat2 tau...pastuh ko citer details arr...aku nih dah la tak pernah g indon...
kojah: okkk...blablabla

pertama-pertama sekali sorry la ye kalau entry aku ke Bandung nanti membuatkan korang buhsan mau membacanya...alaaaa, kalau u ols yang banyak kali ke Indon sure buhsan kottt...tapi bagik orang lain yang tak pernah berkunjung lagik, harus dijadikan panduan dan teladan...muahahahahaha keperasanan!

dannn benda pertama yang harus ko check kan before ko bercuti ke luar negara adalah pasport!pasport aku dah la abah aku yang pegang...so segala urusan percutian adalah dibawah pengawasan abah saya yeeee...

kojah: abah, jah nak number pasport...kawan jah cakap kena masuk number pasport 48 jam sebelum fly (masa nih dah mintak permission dah)

diammm...seharian tak reply message...(pelikkkk ohhh!aku macam takut2 jerk...mana tahu tak diluluskan)

keesokannya!

abah: pasport jah dah mati la...datang opis abah buat pasport sekarang kalau nak...
kojah: okkk...

fuhhhhhhhh!nasib baik okey aku mintak number pasport...kalau takkk, menangis lah kau di situ tak dapek den nak nolong...

terima kasih ye imigresen malaysia di atas kesiapan pasport selama 1 jam sahaja!SYABASSSSSSSSSSSSSSSSSS!!


No comments:

Page number