My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, September 24, 2010

Eh before raya!

ya ampunnnnn!!sorry la yerk...gambar raya lambat benor...tapi jangan salahkan ai tapi salahkan broadband yang merajok tersebuttt...(kata la pemalash!)HAHA

aku kasik jaja gambar budak2 la dulu yeeee...lagipun susah la nak keluarkan muka aku...ateeee

1) tengok dulu muka cantik ke tak (walauuuuupun tak cantik!)
2) tengok pulak tudung ada ke tak
3) kalau tak dok, kena iron dulu...
4) kalau dah ada yang iron, kena carik keronsang pulak
5) pakai kan

haaaaaaa kan leceh tuh!berapa banyak step daaa =P


sini semua puasa kecuali budak baju oren nih...


nih apa ntah nama games dia...jaman aku kecik2 tak penah main pulak...pastuh sibuk2 aku dok asak2 tanya dorang...berbulu jerk dorang tuh ngan aku!hahahaha


dah nama pun budak-budakkk...kejap main nuh, kejap main yang nie pulakkkk...


haaa yang nie aku penah main...tiup belon kasik keluar tueeee...

ehhh, aku memang orang kampung yeeee...umah nenek aku memang stail kampungggg...tak dok batu2 umah banglo bagaiii...tapi aku rasa tersangatlah besttttttttttttttt!!mandi air perigi, pergi tengok kambing lembu, pergi ikot arwah nenek aku pergi menanam...haaaaa memacam activiti la yang aku sempat buatttt...

pengalaman tuh wehhh...yang paling best malam2 semua berebut toto amik port memasing nak tidurrrrrrrrrrrrr...dulu ye lah makcik2 suka membuli aku, sekarang turn aku membuli anak2 dorang ohhhh!muahahahahaha


'kakak jahhhh, cepat amik gambar adik'

so layankan aje =P




salah satunya cara membuli:

kojah: tutup tv sekarang...dah malam...budak2 mana boleh tido lewat
budak2: terdiammmmm!!

dulu2 tak ada makna aku dan adik beradik aku yang lain nak tidur lewat malammmm...asal balik kampung jerk tidur awal...buhsan ohh...dah la malam raya citer best2 kan...takpe makcik2 ku sayang, sekarang turn anak buah dorang lak =P


No comments:

Page number