My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, September 18, 2010

Owhh, macam nie rupanya...

haaa, sementara ada gambar nih dok dalam entry aku, meh aku citer hal nie dulu yeeee...

hal raya kendian2...lagipun raya aku tak banyak gambar laaaa...family aku memang jenis tak bergambar sakan masa raya...


arituh bila plug bilik aku rosak, aku pandai2 la pi beli dan bukak sendiri...aku ingat main pasangggg jerk...


rupa-rupanya ada wayar cenggini dalam tuhhh...hahahahaha

wayar tuh pulak ko kena sambungkan kat suis tempat memasinggg...eh betul ke suis namanya eh...

eee, aku tahu susah2 camnih memang aku tak kan buat ohhh...u ols tahu tak??ke ingat main bukak pasang macam aku jugak??



4 comments:

Benrauf 2.0 said...

bukak buku kemahiran hidup darjah lima. selamat hariraya. maaf zahir batin.

mekchu said...

isshh... penah belajar masa kemahiran hidup dulu.. tapi satu pun tak ingat.. kaler2 wayar tu ada maksud tersirat tuh

kojah said...

dear benrauf,
tuhla ingt mcm penah belajar dulu...tp biasala...cikgu mengajar aku dok mengelamun...haha

dear mekchu,
ada mmg penah blajar tapi masuk tinge kanan, kuar tinge kiri...haha

Technoriena Bluzz Studio said...

off main switch dlu...coklat masuk kat L n biru kat N hijaukuning Earth

Page number