My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, September 07, 2010

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN...

aci la eh aku guna balik gambar tahun lepassss...huhu

ok, kesempatan ini saya menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf di atas segala kesilapan saya sama ada secara atau tidak sengaja yang telah saya lakukan sebelum ini...

harap tiada mana-mana pihak yang terguris hati dengan perbuatan atau kata-kata saya sebelum ini...buat rakan-rakan seperjuanganku, rakan bloggers, officemate dannn sesiapa sahaja yang membaca kojah.blogspot.com ini, sejuta kemaafan saya pohon dari jauh...



Hati-hati balik kampung ye u ols...saya sebenarnya pagi-pagi tadi dah bergerak menuju ke kampung halaman tercinta di kelantan sana...ini auto publish yeeee....doakan saya dan family selamat sampai ke destinasi yang ingin kami tuju...

SELAMAT HARI RAYA U OLSSSSSS!!jumpa lagi selepas raya...aku maybe seminggu kot kat kelantan sana...eh ke seminggu lebih...haaa lebih kurang cenggitu la!

WoOhOo!!




'oOoO balik kampung...OoOo balik kampung...OoOoo balik kampung...hati giranggg'






5 comments:

attyfir said...

selamat hari raya nik..maaf zahir batin

Anonymous said...

salam aidilfitri buat kojah sekeluarge..!

hamzah ian said...

raya!!!!

:: Mrs.SyahNia :: said...

selamat hari raya aidilftri..
kak nak wet raya bolee???..hihihi

kojah said...

dear all,
selamat hari raya maaf zahir batinnn...raya jemputlah dtg umahhh...alamat carik sendiri...huhu =P

Page number