My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, December 31, 2010

welcome 2011!!

eh eh...u ols celebrate new year di manakah??saya di rumah sewa ajeeee...

Sorry la yeee...aku tak sempat nak update and citer hal percutian aku bersama keluarga lagikkk...pertama sebab aku busy kerja and laptop pulak buat hallll...

Ko tahu laptop yang aku beli tuh dah ada problemmmmm...eh!aku tak cakap laptop tuh tak bagus tapi sebab aku nak download kerja aku asyiklah failed, gi mana kah saya mahu mengonline???

Tell me bebebhhh...kebetulan pulak tak ada siapa yang simpati nak bagik pinjam laptop :p

Mula2 hal download kerja aku jerk tak jadik tapiii sebab banyak tangan sangat yang dok godek laptop aku tuh, maka wireless dia pun tak jadikkk...yang aku lagik hangin bukan wireless sajork, siap broadband celcom aku pun takleh nak connect...

2 ari lepas aku dah g service centre dah, layanan dia memang tiptop!!I love u lah lenovo!!

Cuma dia suro aku datang balik lepas aku dah buat backup semua dah cuma aku tak berkesempatan lagik mahu berkunjung ke low yattt...

Akhir kata, laptop lenovo memang superb cuma nak download kerja aku yang jadik masalah...aku pun tak tahu masalah laptop kah, masalah windows kah atau masalah kerja aku kah??


No comments:

Page number