My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, December 16, 2010

Bad news itu :(

Cerita ke tak cerita?oklaaa, cerita light2 sajork...ngeh!

Pertama sekali, benda nih dah lama sangat family aku plan...booking masa matta fair kat pwtc bulan 9 arituh lagik...

akhir bulan 11 - still menyakinkan customer secara sungguh-sungguh...
8hb 12 - travel agency call cakap tak jadik fly 11hb...
9hb 12 - aku baru tahu tak jadik fly pada 11hb...
11hb 12 - tarikh sepatutnya fly...travel agency ubah ke 16hb (still bagi harapan!)...
14hb 12 - confirm tak dapat pergi!

lagik aku BERBULU bila aku dengar taklimat di area kuala lumpur dan penceramah nih boleh pulak kutuk-kutuk travel agency lain...terang-terang sebut nama travel agency lain plak tuh...grrrr!!

penceramah: A tuh tak bagusss...makanan tak sedap...blablabla

astaga nak makan sedap-sedap ke apa nih??


saya bersama abah saya di matta fair...

dorang bercakap penuh keyakinan seolah-olah dorang satu-satunya company yang dapat permission tapi akhirnya tak dapat jugakkkkkkkkk!

yang aku geram tuh cara bercakap dorang tuh memberikan harapan yang tinggi kat cutomer...even parents aku ada jugak dengar taklimat dorang kat area seremban (masa tuh aku tak join), dorang pun memberikan harapan yang samaaaaaaaa!!

ntahla bagik aku kalau memang sah-sah tak dapat, bagitau la customer awal-awal...nih dah la tak dapat, last minute pun tetap bagik janji-janji manis...

apodahh!


2 comments:

pearl said...

ape bendenye janji manis mereke tuh?

kojah said...

mcm2 kak...panjang citernya...hihi

Page number