My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, December 15, 2010

Sama cantik, sama padan...

Kuantan, here we come!!


fullamakkkk!aku respect abis la sama brother nih...actually kitorang pergi secara konvoi...

tup tap tup tap bila sampai kat highway area genting tuh tetibe terdengar bunyik vrommmmmmm vrommmmmmmmmmm!!

mak aihhh, mamat moto besar mana lak nih?detik hati aku...

rupa-rupanya mamat moto besar tuh follow kereta kitorang mau meng-check kedudukan aweknya...awek dia pulak berkonvoi sekali ngan kitoranggg...cayalah lu bro!!

sanggup okeyyy datang terjah si awek sampai ke perhentian genting sempah, pastu pulanglah dia menuju ke destinasi asalnya...

fuhhhhhhhhh, cair hati aku beb...eh eh, ati aku plak yang cair?wakakakaka tapi bagik aku ada pro and cons kotttttttttt :P


gerak pagi-pagi tapi dalam waktu maghrib gitu barulah sampai kuantannnn...bak orang kata, kita hanya mampu merancang...

ehhh kitorang tak tido hotel nih yerk...cuma tompang tido tukar baju sajork...hikhikhik


aku sajork tak ada pasangan...ada sesiapa mahu menjadik pasangan ku?lalalala



pink pink pink...i loikeeeeeeee!


sedap khabar dari rasa...

ehhh bukan citarasa aku jerk tapi semua oranggg...dengan ayam yang tak ada rasa...sedih datang dari jauh :(


lecturer professional communication aku selama 2 semester...yeahhhh, i love u miss!!

wahhh dan-dan love bagai kannnn...motip?sebab dapat A...hiks!


sape ntah amik gambar separa gegar nih...hati aku pun bergegar2 sama...


pasangan pengantinnnn...sama cantik sama padannnn...eee, pengantin pompuan tuh memang cantik betul lah!

she's my lecturer...



cik puan pun datang...

terbantut okkk aku nak amik gambar ngan dia...huh!

kojah: nak amik gambar ngan dia lah...
frens: eh, mana buleh la...tuh ada bodyguard tuh...mesti kena marah...blablabla

daripada berani terus jadik kecutttt...mencikkk!


then lepak-lepak pantai dot dot dot...(kes tak ingat nama pantai)

ok, tata kuantan!


No comments:

Page number