My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, February 23, 2009

Sukeeeeeeeeenyaaaaaaaaaa =)

eEeEeE...aku sukeeeeeeee sgt2 ngan kete nie la...

ada cpe2 nk bg kt aku?

apakah??muahahahahaha!!















dulu2 adek beradik aku suka gaduh oh sbb kete nie...

u ols nak tau nape?cam kelakar je kan...

sbb masing2 ckp keta nie org lain punya...cam nie laaa...

kojah: eh, kete mu la mat...

little bro: mana ada...kete mu la...

bro: kete jah la...

hahahahahahaha masing2 takmo ngaku tuh kete sendiri...mayb sbb design kot...cam xbesttt je kan...tp skang sgtttttttt bestttt!
















so my family called this kete katak...huhu















dulu2 ye la tamau ngaku kan...tp skang cpt2 je aku ngaku tuh kete aku...lagik2 kalau mimpi menjd kenyataan...

wahhhhhhhh!!

No comments:

Page number