My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, February 16, 2009

Rezekiiiiii.............

bkn senang nak dpt rezeki kan?dah la br dpt ice cream...ada lak org nak bnje aku mkn...muahahaha!!sbnrnya ari yg sama tau aku dpt icre cream n org bnje ktorg mkn...

















ada cpe2 yg kenal kah?

sbrnya ms nie aku ngah jln2 ptg with my rumate...tetibe ktorg ternmpk lect ktorg nie...eh2, lect ke?aku pun tatau...huhu yg aku tau, dia byk organize ktorg ms oriented aritu...byk oh lect nie wat lawak...yg aku ingt sesangat yg dia suro ktorg cari couple...muahahahahaha!!overrr la kan...baru mula2 masuk belaja dah nak couple2...opsSsSsSs!!

rumate aku ah nie...tak tahu malu oh...hahahahahaha rumate aku just gurau2 ckp, encik belanja la ktorg...alih2 dia ajak sungguh2 kooooooo...tak kan nak tolak lak kan...rezekiiiiiiiiii!!


padahal dia bknnya kenal sgt u ols...students kan ramai...anyway, thanx so much encik!next tyme bnje lagikkk...hiks!

No comments:

Page number