My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, February 15, 2009

CRUNCH...

Sambil jln2 ptg, pe kata kita pekena ice cream!!sodappppppp!!















secara jujurnya (bak kata rumate aku, kita kena jujur even kita nak kentut), aku takkkkkk penah mkn ice cream nie tau...alah, i bknnya kaya mcm u ols pun...takat meleleh2 tgk ice cream leh la kan...nak bli tak mampu =P



















so rumate aku introduce kan ice cream nie kat aku n dia bnjeeeeeeeeeeeee!!aku sokaaaaaaaaaaaaa =) u olsssssss, aku tak terpk la nak mkn ice cream nie sblm nie...aku dok mkn icre cream lain...tp awasssssss!!pasni akan ku beli...
ada cpe2 terliur kah??larikssssssssssssssss!

4 comments:

eddie dewanaga said...

kojah, gua suka ice cream rasa jagung yg dlm tupperware tu, kalau dpt mkn dgn roti... best beb!!

Aben said...

aaaa...ni yg sey nak mare nih...tag ble nak jwab??dah tu mkn aiskrim x ajak sey....huhuhuhuhu

Unknown said...

erm..nak gak...terliur u

kojah said...

dear eddie dewanga,
tuela, penah try...tp bkn perisa jagung...superb!!

dear aben,
tag dh jwb tau =)

dear riyseslady,
jommmm!i belanja...hihihi

Page number