My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, December 24, 2008

G mines lak...

xtau nk g mana kn...sOmban aku dh buhsan la u ols...huhu















haha pemalu gak maro nie kn...br aku tau la!!aku fOllOw je dia g bli brg...pastu dia ckp kt aku, u g la tmpt pOmpuan...jgn tgk tmpt laki...muahahahahaha!!tp aku degil oh...aku nk nengOk gak...=P

jrg tau aku pki bj yg sm kaler ngan dia...arini 2-2 putih lak...tp dia tiru aku tau...kaler tudung aku pn sm kaler ngan cap dia...hiks

* sowyyy sgt2...aku xsempat terjah blog kOrg la...aku busy yg amat minggu nie...minggu dpn pn busy...pastu aku msk blaja blk...wuaaaaaaa!!

5 comments:

ita.itu said...

wah sehati sejiwa korang ek..hehe

Adreena Garden said...

wah2... dah pandai ek.. hehe.. kiter pun menghitung ari ni... org nak dtg...

adenium said...

pakwwe ke tuh...???
nak belajar katner lepas nih...???

Diana-k said...

aaaaaaaa..sumer same niee....peeewwiittt....

kojah said...

dear ita.itu,
kebetulan la sis...

dear seri subuh agrofarm,
menghitung ari??so cpt2 kawen tau...haha

dear adenium,
hihihi

dear diana-k,
to u too, phewitttttt!bf br ek sis?

Page number