My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, December 15, 2008

Blk KL...

so ari slasa pg ktOrg gerak blk KL...kata makcik aku cuti ckittt sajOrk...xpe la, dOk lama2 pn watpe kn...nenek aku pn tak dOk...
















nie pakcik aku gak...salam2 hye2 bye2 je la...huhu














b4 blk KL, singgah uma makcik aku jap...ai, mana la sepupu aku yg nie??asyikkk la xnmpk muka kn...xkn ngan sepupu sndri pn malu??apa kes????
















pastu singgah cni sat...ni namanya buluh kubu...tp sedih oh!tutup la plak...kata ry aji kn...makcik2 akak2, cpe nk bli tudung tuh, mai la cni yerk...murah2 la kt cni...tp tatau la klu kOrg ckp lua, pastu dia kasik harga kaw2 punya...huhu aku pn terpaksa kecek qlate gak...tuh pn dia tau aku qlate celOp...wakakakakaka!!
















jommmmmm mkn ice cream!!nk ckitttt??














on the way tuh, upe2nya ada tanah runtuh...pttla jam bkn main ms nk blk kg aritue...blk KL nie plak xda la jam terOk bOnar cm aritue...

















sib baik dak tecik nie xda meragam2 sgt dlm kete tuh...klu x, pOnin acik yO...
















adOyaiiiii...tersangkut plak!ingtkn ada excident ke kn...
















upe2nya ada JPJ la...alahaiiii brO!xkn check light2 je kOtttt...atleast tahan la beberapa kete kn...wat jln jammed je la bang...
















nmpk cm umah tp restaurant tau...cm unikkkk gitu...ms nie kt area raub...kgnya c ziana zain...
















tu dia jln ke hOspital raub...bukti aku berada di raub...hehehehe

tp nan adoooo ktOrg nk blk KL trOs...harussss la bermlm d mana2 dlu...

adakah di rest house yg berhantu??lariksssssssssssssssss!!

Add Image

2 comments:

Amiha Ayu said...

alamak! story rest house lagik ker???
pam pam pam.....

kojah said...

dear ayu,
hahahaha jgn rest house yg berantu udah ler...kihkihkih

Page number