My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, December 05, 2008

Dak tecik...

eiiii...geramnya aku ngan dak tecik nih...nie cousin aku gak...alah, yg akaknya konvo br2 nih tue...klu xingt gak, meh view yg nih meh...
















sOnok la dia pOsing ngan bunga akaknya...budget bunga tuh utk dia la...tue yg senyum meleret semacam tue...















ms nih dia ngah tgk iklan nOra danish kt tv3 tuh...u ols prasan x?alaaaa, yg lagu dia cenggini tue...klu benar cinta itu buta...siapakah jd mangsanya...klu cinta itu cinta setia...nangis ketawa sama...hahaha sO dia tiru la aksi c nOra danish tuh...budak2 cmtue la...














nie la akaknya...sama x dOrg????give a comment plizzzzzz!!!!!tp mencikkk tau...tyme aku nk online, mula la dia nk kacO2...tp tyme akaknya online, nan adooo la dia nk kaco2...huh!















nie muka simpati...kOnOnnya aku kne simpati bg make up kt dia...eiiii geram aku tau!kecik2 dh pndai make up tau...tunjuk la eyeliner ke, lipstik ke, blusher ke, sume2 la dia tau...akaknya la yg ajr nie...=P tp kengkadang aku layannn gak dak tecik nih...

pastu aku ada byk beg tau...tp dia leh tau beg mana yg simpan make up...hahahahaha adOyaiiii...terpaksa la aku nyOrOk beg make up aku tuh...klu x, cnfirm hancussss!hehehehe

2 comments:

Amiha Ayu said...

so lah cute miut..
amboi.. besar tu dh pandai makeup...
huhuuu...

kojah said...

dear ayu,
tuh la...kang bsr lagikk over dari artis...camnO tuh??hehe

Page number