My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, December 25, 2008

Poyo??mcm bagus??

pe mslh kau????!!!!yg aku nk poyo pn ikot ske ati aku la!!!ada aku kacau kau?????yg kau nk sebok2 kt blog aku apasal hah?????????? aku bkn mcm bagusssss tp aku mmg bagusssssss pOnnnnnnnnnnnnnnn!!!



pastu pki nama anonymous...takut ke????cehhhh!penakut upenya...aku tau la kau cpe beb!!!!



haaaaaaa, kau tuh bagussssssss sgtttttttt ke????leh jd PM???klu bkn PM pn, kau leh jd gabenor bank negara cm zeti akhtar aziz tuh?????klu leh, mmg aku salute la...tp prangai kau pn mcm han...!!!!!!



klu kau xske aku, jgn msk blog aku okeyh!!aku xundang kau pn!!!!!berambussssssss kau dr cni!!!!!!!!!

*aku start bercuti 27hb nie...aku nk wat cOntest la...ada yg interested x??klu adO, tunggu!!

6 comments:

eddie dewanaga said...

kat mana2 blog pun ada org2 yg mcm ni beb...

sabar beb...

*ayu* said...

sapa yg kaco adik aku nih? isk! nyemak tul lah!

tak pe yang.. sabar byk2 k? kita dpt pahala what..

p/s: akak sokong wat contest!

adenium said...

hish ada org kacau plak ker...
weiii ko nak g mana nih... gindu lah kat ko nanti erk..
nak masuk contest gak....

Diana-k said...

kak kojjaahhhhhh...... contest?? i likeee.......!!

dah ader lalat ke kakkkk masuk sini.... gi beli ridsect cepatt...kasii semboooqqq.......

Seri Subuh Agrofarm said...

Saper la insan tu azah.. Truk btul.. xnak baca jgn lah bace.. Duk kutuk org.. Ish3x... Kitorang suker baca... Ble la gak tau perkembangan kat n9 n ka luar yang kiter xtau.. coz kiter ni bukan pandai drive.. Hehe.. Just go on ur entry...

kojah said...

dear eddie dewanaga,
ORG YG BERHATI BUSUKKKKK KN?

dear ayu,
tuela org xtau malu...msk blog org...xske xpyh msk la...

*psttt, sis nk taja adiah?larikssss!

dear adenium,
xda g memana pn sis...holiday blk cni blk...hihi

dear diana-k,
tue, lalat br active!ngah sembur ngan ridsect la nie kasi mampos tros!

dear seri subuh agrofarm,
see lalat!!ada org lain ske baca okeyh...klu kau xske baca, berambus kau dr cni!!!aku pn benci tgk kau kt page aku nih!!!!

Page number