My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, December 19, 2008

Awards...thanx sis!!

ampunnnnn!!award nie dh lama aku dpt sbrnya...tp bila aku pk2 blk, aku lOm wat entry sal nie lg la...hukhukhuk













so award nie dr lily lOtus ittew...kelakar oh anak2 dia...harusss slalu aku terjah yerk!thanx sis!!meh kte muah2 ckit meh =)








your blog rocks??rocks ke blog aku nih??hihihi papepn time kacih byk2 ye sis ayu...sy fly fly nnti, sy ingt sis ek!yg lain takmO2 jeles tau...=P haaaaaa...header tue nnti sy letak ye...ingt nk letak ms new year nnti, tp ati nie xtertahan2 surO letak gak...ble agaknya nk letak tuh, tatau la ye...anyway, thanx sO much!!

2 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
sekarang ni memang trend orang bagi award kan, saner sinir akak singgah banyak yang bagi award.

kojah said...

tuela, dOrg rajinnn oh bg awards...sy mls...kihkihkih

Page number