My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, December 31, 2008

Tied up...

25hb sudah termeterai ikatan tunang my sis...memula my parents nk amik catering sajOrk...aterrrr mak aku ngah mode holiday kn...hehehehe tp alih2 makcik aku nk msk...so dialu2kn...
















nie mlm sblm majlis...harussss kopek2 sume bahan2nya...nmpk x tgn aku ngan bj tido tuh?pisau ada ka?so phm2 je la ye...eh2, aku tlg2 gak la u ols...tp ms nie ngah amik mood dlu...=P
















ms nie budak 2 org nie xmndi lg...aku?xleh la tunjukkk...kang ada yg nk termuntah lak kang...ms nie kakandam (muda lg la, xkn nk panggil makandam kot) tgh makeup2 akak aku...
















nie antara sepupu sepapat blah mak aku...kecik2 lg dorg kn...leh aku cubit2 ble dorg dh besar ckittt nnti...huhu tp yg 2org blah kanan yg pki bj hijau tuh bkn sepupu aku...dorg tue anak buah makcik aku...



















sebelum majlis berlangsung...mana dorg nie??lmbtnyaaaaaaaaaa...





















geramnya aku ngan dak tecik nie...adik, ko jd flower girl tau nnti ms kaklong mie kawen!bj gaun bli sndri tau...suro akak bli...lariksssssssssss!!














awat berkerut je bang?takut ka?alaaaaa, ms nikah nnti sure lagik takut kn...eh2, encem la adik dia yg blah kanan tuh...=P





















serba kepink-an!!
















haaaaaa...jgn xtau...our indian neighbour pn dtg tau...sgtttt baek dorg nih...i likeeee!~





















muahahahaha klakar tol ms nie...yg tukang sarung cincin pn pki bj pink la...=)





















pic nie aku ske sgt2...credit to my cousin!





















bersama hantaran utk pihak lelaki...

















aku cm nk try mkn sireh sebelah aku tuh...dorg ckp cpt dpt jodoh kn...tp klu aku mkn kang, sok2 gak aku dpt jodoh...camno??
















muffin spOnsOred by my autie...thanx maklong!codap wei...tp klu xtaruk dlm fridge sure lagikk codapppp...sbb bila dh msk dlm fridge, rs original dh ilang...huhuhuhu




















ada aym msk merah, dalca, daging msk gulai, ikan masin n sambal mangga...






















semestinya pOsing dr aku!!ada aku kesah?kata blog aku kn...

so selamat bertunang to my sis...moga berkekalan ke akhir hayat...aminnnn

5 comments:

Anonymous said...

wah oink nye..... ha bagus tuh mkn sireh... awet muda

Anonymous said...

Sori xdapat ari tue he.. Nak jumpa kiter punya ehem2? Ble la datng rumah pn. Marina nanti hehe.. Khamis ini kul 4.00 dia kat terminal one.. Insya-Allah.. Lalala...

kojah said...

dear yatie sawanila,
owhh awet muda ek...xpenah dgr lg...yg sy penah dgr tuh cpt dpt jodoh...hihihi

dear nurul,
it's ok...nk jmppppppp!!

Diana-k said...

kak kojah...diana lak dgr....makan sireh junjung org nikah tuh..... mungkin dapat jodoh tang2 tuh jugak..muahahahahahahaa

kojah said...

so sis mkn la tauuu...cpt dpt jodoh ngan bojeng...kihkihkih

Page number