My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, December 28, 2008

Huh!!xberbudi bahasa langsung!!!!!!!!!

meh aku nk cite ckittt meh...pas blk bukittinggi tue, ktorg singgah rnr seremban...nk mkn2 ringan sajork...pastu kn tyme mak aku nk byr kt cashier, ada sorg pompuan nih nk byr gak...mak aku ms tuh ngan pegang pinggan yg ada 2 bijik pau...aku lak sebelah pompuan tuh...kiranya cm diapit oleh mak aku ngan aku...pastu aku tgk kt tgk aku ada duit...aku pn hulur la kt cashier tuh...ms tuh lak mak aku ngah nk amik plastic utk isi pau. plastic tue plak btol2 tepi pompuan tuh...kiranya tgn mak aku terkena pompuan tuh la...tetibe pompuan nie ckp, eiiii!tgn bersilang2...ngan nada marah ok!tros aku terkejot!aku tros jwb time tuh...yg kau pn xtolong amik apahal?tlgggg la ckit...nie nk mrh2 plak...tyme aku bebel2 yg last tuh dia xdgr kot...sbb aku bebel pjg sgttttt...dia cpt2 kua dr kdai tuh...diam ko!gerammmmmmmm tol aku ngan betine tuh...ko dh tau makcik tue nk amik plastic blah ko, tlg la amik!!nih lg ko nk sound2 mak aku ek...ko xrespect mak aku, aku lagikkkkk2 la xrespect ko...pompuan pe ntah!!!!!!!xda adab langsung!!!!!!!!!!!!!!!
















tuh ha pompuan tuh yg tgh jln tuh...dh la pki sua pendek...baju ketat nmpk bontot...mmg sesuai la ngan ko kn!











adoyaiii gegar lak tgk aku kn...geram yg amat time nih...tuh xdpt focus tuh...aku ciap nmpk lagik dia naik kete kancil...plat johor kaler purple...ingtkn ko dh blagak sgt naik merc ke kn...rupe2nya kancil jerk...huh!!!!!!!!benciiiiiiiiiiiii aku!!!!!!!!!!!

6 comments:

Seri Subuh Agrofarm said...

sokong azah.. tak patut tul dier.. tapi zaman skrg ramai la pompuan gitu.. temasuk maksu kiter.. tu kaum2 sejenis la tu kot kan... xhormat org tua.. dia tua nanti tau la...ingat umur pendek ka.. ajal maut di tangan Tuhan..

eddie dewanaga said...

adoi...

plat johor jgn sebut la dik...
huhuhu... dlm dunia ni, mcm2 jenis makhluk kita pasti jumpa, yg sengal mcm awek tu pun ramai, yg baik mcm gua pun ada jugak...

hehehe... huh, bkn main marah lagi dia eh!

Me, Mrs Taj said...

len kali sis lempang je budak popuan tu..hehehe sronok baca blog sis..

salam perkenalan..kita exchange link ye..

kojah said...

dear seri subuh agrofarm,
maksu??alahaiiii...

dear eddie dewanaga,
sorry la ye...tersebut johor lak...ngah emo yg sgt ms tuh!

dear mrs taj,
mmg rs nk lempang pn...sib baik dia kua kdai cpt2...huhu

ok...jom exchange!

cik wanie said...

ala kojah,
lain kali kalau jumpa org mcm tue,
lempang jer,
buat apa nak takut,
murang ajar sgt ngn org yg lebih tue,
bayangkan bila dia dah tua nanti kan,
huk huk huk

kojah said...

dear cik wanie,
xtakut pn sis...tuh yg membebel pjg2 tuh...xsempat nk lempang, dia cpt2 kua kedai...

Page number