heyyy, tak payah la cakap issue matang tak matang kat sini...takpun melepaskan diri dengan berkata-kata 'alaaaa gambar je kottt'...tapi ngan gambar tuh la buleh timbulkan gossip lain mamat oiiiii...kalau ko camne aku curik gambar-gambar dari blog ko?kalau ko cakap tak kisah tue hak kooo...aku amik kisah semua semua nihhhhh...
lagik hebat kata-kata 'ko cuma snap picture jeeeeeeee'...hahhhhh???abis tu ko rajin ke nak snap pictures tuh?camera sape?kalau aku tak rajin, tak ada gambar gambar tue semua keluar kat blog akuuuuu...ok, mulai sekarang aku buleh cilok gambar gambar dari blog lain then aku taruk molek molek kat blog aku...kalau dorang bising bising, aku cakap jerrr, alahhh ko snap je kottttttt...buleh cenggitu readers ku???
lagik satu, 'ko tahu orang nak curik jangan upload gambar kat blog ko'...kata kata apa nie weiii???nih blog sape...blog aku ke blog ko?ikot aku la nak upload banyak mana tapiiiiii yang ko g curik gambar gambar aku nape nyer??nih haaa...baik ko g baca penafian@pemberitahuan panjang berjela kat sidebar belah kanan aku nih haaaaaa...
aku nih bukannya hape...artis tue pun dah cam muka aku...aku pun dah tentu dah cam muka dia...kang tak pasal pasal dia cakap aku buat fitnah plak takpun aku nih suap wartawan @ blogger gossip hiburan plakkk...sekarang artis tue pun dah baca blog aku and also her friends and her pa too...
hurmmm teros terbantut aku nak buat tutorial...apodahhhhh
takpe2...hujung minggu nie kita berjimbaaaaaaaa...
hurreyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!~
*yang mana tahu apa terjadi pagi nie, diam diam kunci mulut sajeee yerk...thanx~

auwww...hensem you lelaki yang pakai baju melayu kelabu asap nih...
so mehla kita isi segala borang borang yang adooo...ada 3 borang aku ngan abang aku kena isik...ngah syiok syiokkk isi tetibe:.jpg)
abang gie oh abang gie...
aku yang datang tanpa secalit mekeup...hoho



