My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, March 02, 2009

TAG muka la pulakkkk...

sori la u olssss...aku tak pandai nak crop2 nih...

xpe laaaaaa....asalkan ado...ye dak?hihihihi

tag nie dtgnya dari wawa ittew...ceh!nie kira balasan la kan...hukhukhuk














mata aku chantekkkkkkkkk tp sbb apa ntah, mata aku sure ada hitam bawah2 tuh...nak kata tak cukup tido, tak mungkinnnn la...aku rasa cam dah terlebih dah...lagik2 kalau dok umah...apa yg penting, bulu mata aku lentik dari biasaaaaaaaaaa...wah!!

*ari aku berprasan okeyh*nak termuntah, sileeee kuar!*













hidunggg aku of cos mancungggggggg...wakakakakakka!!tp pelik gak aku...aku ikot muka cpe nih??tp aku plg tak suka bila part2 gini:

anyone: u nie anak peranakan ek?

kojah: hah??anak peranakan tu apa ek?

anyone: cam kacukan la...

kojah: ohhhhh!!pleaseeeeeeeeeeeeeeeee!!me DON'T like!!!!!!!!!!!aku anak melayu tulen keyh!















mulut aku kecik la bg aku...takut lak tak puas aku nanti...apakah??muahahahahahaha!!tp aku bersyukur seadanya...kang dia bg lebar cam ning ke, lagikkkk la aku tak sukaaaaa...

papepun, aku bersyukur seadanya...alhamdulillah =)


i takmo tag sesape la...i tau u ols busy kan...

4 comments:

fiza said...

sama la kite...bwh mata itam...
akak lg teruk...:(

Shafie said...

cni pon ade tag ni..hehe

aben said...

bila ku tatap matanya...ku bgai kan telihat wnita hindustan...
bila ku lihat hdung nya...aiyoo
like as gdis pakistan...
tp part ni sey tau n konfem...
mlut tu...sey dah agak dah...
msti cik azah 'khan'
hahaha grau ja ya kak....

kojah said...

dear fiza,
cian kita kan...

dear shafie,
mana2 pun ada...hiks!

dear aben,
khan?wakakakakakaka!!

Page number