My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, March 05, 2009

Amylea shakeera

dh pandai berposing dah ye minah kecik nih...



















mula2 dia pegang game kat tgn dia..
















dah nmpk hp aku, harussssssss la game tuh dah torobanggggg...

ayahnya mampu melihat sajork...hihihi
















perotttt pun makinnnnnnnn buncit...ada aritu dia dtg uma aku, makcik aku sakat la dia...

makcik kojah/mokna: Ya nie gemukkkk la...


dak tecik: (lmbt jwb, dia pikir2 dulu)...alaaaaaaaaa mokna nieeeeeeeee...tak baikkkkkk la cakap mcm tueeeeeeeeee...


hahahahahahaha aku dah gelak sakan dah ngan makcik aku tuh...
















nie makcikkk aku gak...kira nenek sdara aku punya anak...ke 2-3 pupu ek??aku kira makcik gak...hiks!

tgh menceritakan berita hangattttttttttt!!


*akak dak tecik nie kedekut oh!tamau gtau ejaan nama adiknya.so kalau eja xbtol, jgn slhkn aku!

5 comments:

rillys said...

tu dia..sihat betul perut dia..hehe..

JIVEBUMZ said...

sehat tui la sedara kojah tu.. geram nengok perut die..hihi

fahmi latiff said...

comel dia wehhh.. anak sedara kojah ke ni

Dee said...

bulatnyer budak itew..picit kang..

kojah said...

dear rillys,
perut je ke yg chat kak?hihi

dear jivebumz,
perut geram?klu sy tang pipi yg geram...

dear fahmi latiff,
cumule cam kojah la...hahaha bkn anak sdara la...nie cousin...

dear dee,
hihi nak picit?dtgla uma sy kak...=)

Page number