My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, March 25, 2009

Overall...

nie last my entry about my sis wedding last last week...oh ya!i'm so so busy right now...biasa la kan...final exam just around da corner!!kwn2 ku, u ols sedar tak nie??so let's study bebeh!dun't play2 so much...hakhakhak















nie jadi sehari b4 akak aku kawen...yg hebatttt tuh, leh lak aku kebal tak g klinik...camne nak g u ols, tak ada masaaaaaaaaa...mmg gatal ah...aku tak tau apa puncanya...nak kata cadar aku tak basuh, tak mungkinnnnnnn...mak aku selalu basuh cadar aku tiap2 weekend keyh!yg pasti, aku makan je kopok lekor, trOs jadik gatal2 gini...
















coklat nie adiah wedding akak aku gak...dari cpe ntah...idak la teman tau...

tpppp akak aku ada dpt voucher RM500 dari jusco oh!!kakakkuuuuuuuu, nak seratusssssss =P

voucher RM500 tuh kawan abah aku gak yg bg...















on left side, auntie ku sygggggggg...byk oh makcik aku nie tlg mak aku...aterrr makcik aku nie pndai memasak...

terima kasih byk2 maklong...jasamu tetap we ols kenang sampai ke akhir hayat...ops!kenang je ke?lalalala
















hahahahaha nak tergelak aku ngan dak tecik nie...akaknya pun satu...nyakat gak adiknya...citenya cenggini...dak tecik nie tak suka abg aku...so akaknya + abg aku dok nyakat la yg dorg akan kawen...haaaaaaaa!!pe lg kan...mengamuk la sampi nangis2 tuhhhhhhhh...

dak tecik: wuaaaaaaaaa, kakak tak leh kawen ngan abg gie...adik tak suka kakak kawen ngan abg gie...adik suka kakak kawen ngan abg fitri...

abg fitri is her sister's bf...
















jommm kte pOsing2 Ya...lajuuuuuuuuu je dak tecik nie ckp jommmmmm!!





















nape perut aku cam berlipat2 tuh??

aku gemok kah??

tangga nie pun fully decorate by my auntie gakkkkkkk...thanx so much makna!!

bunga mati pun chantekkkk gak kan u ols...tak pyh bunga hidup2 bagai...

kang pas kawen mati kebuluran...hukhukhukhuk
















pabila ayah2 bertemuuuuuuuu...

terima kasih gak kat 2-2 pakcik aku, paklong n pakcik khalil...

thanx so muchhhhhhhhhhhhhhhh!!
















aku makan plg lmbt tp besttttttt!!

nampak tak udang besau tuh?udang pengantinnnn...

tak dapat makan semeja ngan pengantin, dapat makan makanan pengantin pun jd laaaaaaaa...huhuhuhu
















see abg ku...dah mlm baru aku mkn tauuuuuuuuuu...

pg tu je aku mkn nasik mak aku msk...tgh hari tuh nan ado nya aku nak rasa2 nasik kenduri tuh...

ok...that's all...pasni journey to ganu lak ek =)

6 comments:

Dee said...

wah..org keje kuat mmg mkn last..sedap nyer udang beso tu kojah..nak sket..hehehe..

fahmi latiff said...

kojah bila nak kawin ???
sedap makan nasi tu dehhh

eya said...

akk kan,sll kene gatal2 cm kojah ni,sllnye kene lps maghrib. abeh bintat2 kene garu..beso2 gak kebulatan tempat gatal tu + panas. tp akk xde allergic ape2 pon. cm dia ade waktu nk dtg gatal2 tu tau.

eddie dewanaga said...

lepas ni mesti turn kojah pulak yg kawen... jgn lupa jemput gua!

★ Nu♥ℜul ★ said...

best nyer dpt voucher rm5oo
puas shopping klo dpt duet bnyk tuh

kojah said...

dear Dee,
owhhh ingtkn org keje kuat mkn dulu...hiks!

dear fahmi,
alah!lmbt lg la...kamo dulu la =P

dear eya,
akakkkkkkkk...lebih kurg dgn saya la...sy pun xda allergic gak...tp xtau la aritu npe...

dear eddie,
lepas nie turn abg kojah dulu la...

dear nurul,
tuela, dah terbayang2 dh apa nk beli...kihkihkih

Page number