My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, March 17, 2009

Nikah day part 2...

ha tgk la puas2 i nak posing nie...wakakakakaka!!

poyo?tak payah la masuk blog aku...

nie ari2 dok telek blog aku...huh!!!!!blog nie HAK aku keyh...ko tak payah nak cebok2 bagai...

opssss!ko terasa ke?cpe makan cili dia yg terasa pedasnya...lalalalala
















motip aku cenggini?nak tunjukkkk inai tuuuuuuuuu...muahahahaha!!

tak puas ati oh aku ngan cameraman nih...ada ke dia takmo amik pics ktorg masa akad nikah tuh...masa kenduri baru dia nak amik...oi oi!akak aku dah bayar mhl2 keyh...tak kan nak saving lg kot...dah nama big day...tak kan ada pics pengantin semata2...pengantin tuh tak dak family ke??mmgla pakcik & makcik nak amik masa ari kenduri...tp tau tak ari kenduri busy yg amat!!nak amik pics pun kelam kabut tau...masa kitorg free ari akad nikah tuh takmo amik...time busy2 ari kenduri baru panggil2 we ols nak amik pics...huh!!!!!!!!

aku reject cameraman nie masa kenduri aku nnti!!
















nie kawan baik akak aku aka pengapit...rajin oh akak nie...ciap tolong family aku kemas2 pas kenduri lagikkk...i likeeeee =)

thanx so much tau kak...nak kawen nnti bgtau ye...leh sy lak jadik pengapit akak...hiks
















nampak tak pasu tu??last minute abah aku beli...

sgt chantekkkkkkkkkk!tak sangka lak abah aku pandai bab bunga2 nie...hihihihi

thanx so much abah...





















penat tau aku pakai baju chantek2...apakah??muahahahaha tppppp cameraman tak amik pun pics =(

amik pic pengantin semata2...
















ha cpe yg minat baju purple tuh??kuang asam tol kawan2 aku nih...bknnya dtg wedding akak aku sbb nak jumpa aku...tp sbb nak jumpa mamat baju purple tuhhhhhh...
















inai hanya sebelah tangan sajork...over la kalau 2-2 blah tangan...kang tetamu dok tengok tgn aku jeeeeeee...muahahahahaha!!

mahal oh inai nie...my sis paid for RM12O...mahal dok??
















tok kadi abah aku sendiri...nie pun atas permintaan abahku...akak aku of course setuju jeeeeeeee...

dengan sekali lafaz, sahla hubungan dorg sebagai suami isteri...

mas kawen??rahsiaaaaaaaaaa la u ols =P
















ciuman pertama sebagai seorg suami isteri...wahhhhh!!

byk kali oh cameraman nak snap benda nie...asyikkk la tak jadi...aterrr my BIL dok gelakkkk memanjang...hihihihi




































wit my cousin...oh sama2 hijauuuuu...padahal tak plan punnnn...

dak tecik tuh nak gak nyelit sama...

4 comments:

Unknown said...

ciap ada episod lagi cite kawen nie.. hihi kalo kojah kawen sure manyak episodnye nih

Dee said...

ntah2 ni cameraman ganti je kot..tu yg kelam kabut..kojah ko nti amik yg terbaik okey..lawa kakak ko..tahniah eh..

Amiha Ayu said...

cantik la baju kojah... suker!

kojah said...

dear jivebumz,
klu sy kawen, confirmmmm lagik byk la kak...tp update lmbt ckit la...pengantin g sakan honeymonn dulu...hiks!

dear dee,
bkn ganti...cameraman tuh dh bape puluh taun dh...tp ntahla jd cenggitu...mmg reject la!

dear ayu,
trima kasih kak =)

Page number