My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, February 04, 2011

Tutti Frutti...nyum nyum!!

First time aku dengar pasal tutti frutti nie adalah dari beloggg...mula2 tue opkos la tertanya-tanya kejap kannn...ehhh tutti frutti tuh apo?


so zasss saya bawak u ols ke tutti frutti yeee...

benda nie adalah frozen yogurt...alah, yogurt yang selalu u ols makan untuk diet tuuu...tapi yang nih di frozen kan...

ok, masa mula2 aku masuk tue, aku terpinga-pinga kejap...nak amik kat mana nih??macam mana nak amik nih??aku rasa benda tuh biasa kott bagik orang baru seperti aku...hahaha

first of all (ewahhhh!), korang pilih nak amik bekas hijau ke bekas pinkkk...tuu nampak kan macam gambar kat atas nun?

tapi amik bekas jangan sebarang amik yee...bekas hijau adalah biasa2, bekas pink adalah lebih besar dari bekas hijau :p


pastuh korang pilih la perasa apa yang korang nakkk...seingat aku ada red valvet, sunkist, green apple, peach, chocalate dan lain-lain lagi...

korang nak campur ke, nak amik banyak mana pun ikot hati u olsss...eh ikot napsu u olsss...


then korang pilih la nak letak topping apa...

ada memacam segala jenis mak nenek punya topping...contoh yang aku ingat ada strawberry, laici, cornflakes, hazelnut dan apa ntah lagik...banyak sangat wehhh!

lastly before makan, bayar la dulu yerk...

dia kira ikot berat...RM5.30 untuk 100gram...

tapi seriussss u olsssss, bagik aku sedap sangat-sangatttttttt!even masa aku taip nih pun dah terliur-liur aku menengoknye...


eh syanie pun ada jugak dok makan sama...cuma gambar aku sajork yang nan hadooo...sadis kan?hukhuk

okey, sekarang sila terjah tutti frutti yang berhampiran anda...

eh eh, awat korang tak bukak branch area seremban haaaaaaaaa????kalau ada, aku lah orang first yang akan terjah...

overrrr!haha


4 comments:

Lazyf said...

Ice Room pun best gak...huhu

kojah said...

besttttttttt!aritu dah ada rasa dah...tapi tak amik gambar...huhu

Anonymous said...

kat belakang umah aku kat penang ade..jalan kaki jer hihi

kojah said...

yeke??leh la belanja nanti...ahaks!

Page number