My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, February 04, 2011

Customer always right Johnny's Jusco Seremban 2???

Entry rasa panas di hati memang wajar diutamakan~

Baruuuuuu jerk saya sampai umah nie, teros laju-laju kasik update...

begini, johnnys ngan family saya memang tidak dapat dipisahkan...even kalau birthday sape-sape pun, johnnys lah tempat yang kami tuju...last sekali aku rasa family aku datang sini masa bulan 11 last year masa celebrate besday ayah aku tersayang...

bak kata, kalau pergi jusco dengan family, memang confirmmm pilih johnnys punya lah!


okeyyy, tengah sedap-sedap makan, datanglah sorang pompuan nih...aku rasa pompuan nih supervisor kottt...sebab dia pakai baju lain dari orang lain...


pompuan: encik, air encik tu kami akan charge ye sebab bawak air dari luar...saya rasa encik tahu prosedur kami kan tak dibenarkan bawak air dari luar...
us: mintak maaf selepas nie kami tak kan buat lagik...
pompuan: ok, yang nie saya tak kan charge...next time saya akan charge...(dan teros blah)

muka dia masa tuh memang serius tapi disebabkan dia bercakap dengan berbudi bahasa, kami maafkan...

first sekali, MEMANG salah kami bawak air dari luar...aku pun mengakui benda tuh...even kalau aku jadik manager pun aku agak bengang jugak kalau semua customer bawak air dari luar...

tapiii ketahuilah, kami tak ada niat pun nak bawak air dari luarrrr...means before masuk johnnys nih kami shopping barang-barang dapur dalam jusco nun, tup tap tetibe decide masuk johnnys...

alahhh, bukannya tiap kali kitorang datang johnnys kitorg bawak air sendiri ponggg...INI PESTIME YERK!


kami cool lagik sebab boleh terima lagik...selang 15 minute kemudian, datang lagi seorang lelaki (eh lelaki ke pompuan haaaa??) nie...aku rasa dia staff biasa sebab ramai yang pakai baju gini...

lelaki @ pompuan: air nie memang saya akan charge harga sama seperti air plain water!sebab kat sini pun ada air oren juice jugak, kenapa bawak dari luar?!(nada bengis dengan muka2 sekalik)
abah: next time la charge...first time nih maafkan dulu...
lelaki @ pompuan: encik se family selalu makan kat sini...selalu bawak air dari luar!saya perasan family nihh!blablabla
kojah: ehhhh!memang kitorang selalu makan kat sini tapi nie first time bawak air dari luar...jangan main tuduh melulu jerk!
lelaki @ pompuan: huh!makan kat sini order la air kat sini blablabla (teros blah sambil tak sudah-sudah dok pandang kami sefamily main jeling-jeling)

amboiii koooooooo...cantikkkk sangat jelingan ko tuh!

korang rasa nak senyum ke nak apa eh??

yang aku heran tuh pompuan tadik dah sound kitorang, ada pulakkkk lelaki lain datang sound yeeeee...bagusssss, good attitude bebbbb!

mom: perempuan tuh ke suro sound sampai lelaki nih pulak yang datang?
us: ntahla, ye la tue kotttttttttttt!


Budak kecik nih kata, terima kasih lah atas layanan yang terbaik itu...lepas nih mintak maaf la ye kitorang nak datang lagikkk...


9 comments:

Lazyf said...

naper ek staff kt Johnny's Seremban 2 tuh cam kerek???

harus boikot Johnny's S2...

Kaseh said...

report je kojah kat HQ... mmg kurang ajar je dorang tuh..

kojah said...

dear lazy,
mmg kerek gilerrrrrrrrrrr!!yang jeling2 tuh buat aku lagik hangennnnnnnn tuh!tak respect customer langsungggggg!HUH!!

dear kaseh,
tuhla kak...rasa mcm nak report je nih...rasa lagik panasss bila dia cakap kitorang SELALU bawak air dari luar...apakah????

♥ FeRra ♥ said...

ku pn kne gk ri 2. tp 1st time supervisor die gk tego. oke le sbb die ckp lek lok an. sib bek xd laki 2 tego. kalo x mmg kene maki le dgn ku an. x leh nk ckp lek lok ap. huh!report jek wei

mekchu said...

perlu ke smpai 2 org nak dtg sound benda yg sama? dah tak de keje lain ke dorang tu? kemaruk sgt ke tak de orang beli orange juice kat sana.. eeeee geram pulak dengar!!

kojah said...

dear ferra,
muka lelaki tuh menyakitkan hati aku betol!mula2 pompuan tuh tegur mmg ktorg boleh accept la...lgpn mmg salah kitorg kan...tapi laki tuh, huh, rasa nak cili2 jerk muka dia!

dear mekchu,
tahu xpe kakkkkkkk!sampai 2ORANG dtg tego!mcm la klu ktorg xminum oren juice dorg tuh leh bankrupt...mintak2 bankrupt betul!lalalala

Ogy said...

iskk kalau akak lah..akak sound selagi boleh...tadi dh sound sudahlah...nk sound2 lg apahal...org taulah bukan pekak....adusss...nek angin pulak membacanyaa....

rasp said...

kalo i kena cam u...
time2 tu gak i minta nama si no. 2 tu sis...
i terus gi buat report....
panassssss plak i dengar nie..

kojah said...

dear ogy,
ntahla kak...terkedu pun adaaaaaa tapi sakit hati sgt lah!

dear rasp,
ntahla kak...teros kitorg xda selera nk mkn...bye bye je lah...

Page number