My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, January 21, 2011

2 bijik mata hilanggg...

sob sob sob...sedih wokeyyy...belum sampai setahun dah hilang 2 bijik mata...eh apa eh nama lampu kat bawah tuh?masa hilang arituh aku bantai panggil sport light sajork...hahahaha


aku pun tak tahu nak tuduh sape yang amikkkk...yang pasti area cheras bebehh!

hurmmm sape dok area pandan indah, pandan jaya takpun shamelin perkasa??situ black area ek??

jappp nih selingan sajorkkk...semalam saya pergi la basuh kereta...pastu kena la buat-buat ramas mesra dengan oranggg...eh bukan buat2 tau...kena beramas mesra ;p

kojah: encik duduk mana blablabla
encik: blablabla cantik la number plate kereta...
kojah: hihihi tut tettt blablabla

eceh!hahahaha


*sorry kakmasviona, saya curik gambar dari blog akak...hihi

aku tak tahu la apa hikmah semua nie kannnn...pagi tuh sport light kereta aku hilang, petang tuh pulak kedua-dua hp aku hampir hilangggggggg...

serius weh, macam orang tak betul dah haku masa tuh...

kejadian nih berlaku kat mydin sanaaaa...masa aku nak bayar tuh boleh pulak aku tinggalkan beg kecik pink aku tueeee...nangis weiiiii!segala data-data aku banyak giler dalam hp tueee...segala number hp client pun semua kat situuuuuuu...

tapi bayangkan, aku dapat rasakan ada konspirasi di situ...HAHA ko bayangkan bila aku masuk mydin tanya-tanya ada nampak hp aku tak, semua orang buat bodoooooo jerk...semua orang buat tak tahu weiii...

tapi Allah nak tunjuk kot, deringan hp aku berbunyiiii...alhamdulillah, dan-dan ada orang panggil aku kannnn...

kojah: hah, saya dengar bunyi hp saya...mana hp saya tuh?cepat pulangkannnnnnnnn!
brother: ada-ada...sini-sini...saya tolong simpankan...saya tak bukak check pun...blablabla

ada saya tanya ada bukak untuk check tak bang??huh, masa aku tanya mula-mula, ko buat-buat tak tahu je kannnnnnnnnnnnnnnn!!


8 comments:

attyfir said...

Ya allah kojah ..malaun mana yg buat tu kojah..

pasal hp tu .mmg lahanat betul diaorg ye..terai nak amik

kty pun , kty nya lagi satu hp ilang baru2 nie ..tp kasi akak pakai .ilang kat tgv ..tp bila tanya diaorg tak tau ..padahal tak sampai 5 min tinggal kan bangku tu .sah diaorg yg cilok

Lazyf said...

lampu kt bwh bumper tuh namenyer FOG LAMP...

try usha kt kdai spare-part luar...rsenyer leh dpt rege murah sket dr bli kt Perodua...

mekchu said...

sudah jatuh ditimpa tangga nih.. kesian nyeeee... durjana sungguh siapa yg mencopet sportlight itu..

ehh, tu gmbr kat jasko midV kan.. kan..

Dee said...

lenkali jgn boh asing2 kojah..bahaya..mudah tertinggal..sumbat je dlm handbag..

Cik Tqah said...

foglamp tuh memang orang selalu curik.. mostly org curik lampu tuh dr kete myvi..huhu.. alala..ciannye.. naseb bek jumpe blk kannn.. saba je la..

Masviona said...

amik lah kojah....mmg itu gambau kojah kan....=)

Anonymous said...

mesti dia tknk pulgkn hp tu kan? kalalu tk mesti dari mula2 dia dah bg..

kojah said...

dear atty,
tuhla kan kak...org mesia nih mmg amik kesempatan yg ada...lagik2 klu kita careless plak, mmg melepas lah...

dear lazyf,
owh thanks bro for the info...klu beli kt perodua of cos la mahal kan sbb barang ori...

dear mekchu,
mmg durjana kak...a'ah kt midvalley...kt area laksa jusco tu...

dear dee,
itu lah kak...sbb dok msg org punya pasal kan...last2 tertinggal kt cashier...

dear cik tqah,
eee, geram betul sape yg curik tuh...

dear masviona,
hihi thanks kak tp atas usaha gigih akak dok snappy...

dear nemo,
yessss, itulah yg saya rasa kak!!alih2 kantoi sbb bunyik hp!!

Page number