My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, November 30, 2008

Part time jOb...

ari slasa tuh, aku teman cousin aku g interview for her part tyme job...




Add Image











eitttt!hang btolkn pe tuh??















tp sblm tuh kne fetch mamat nih dlu...knal dak??jeles oh mamat nih ngan aku...ntah pape ntah!hahahaha dia ingt aku ngan cousin aku nih dok cr jantan ke??pelikkkk tol la aku...dlu pn maro jeles gak aku ngan cousin aku nih...tp skang nan adooo la dia nk jeles2 bagai kn...kata COUSIN...lalalala















so aku pn kne la dOk seat blkg...hukhukhuk
prasan x apa yg sm??hehe















cOmpany ittew...hahaha nk tergelak aku ngan sOrg staff cni kn...yela, nk nama glamour2 jerk...cthnya...nk dia ani sajork...alih2 gtau nama dia farah shakira...hampiuhhhh!!dh la bg bad impression kt cousin aku...huh!!

















cousin aku cm interested jerk ngan pencarian bakat baru ittew...apakah??haha




















so sape2 lg yg interested, moh la g uji bakat...pelakon, model n penyanyi...leh berangan2 jd ct nurhaliza jap...hakhakhak
















have a seat plizzzz...anda akan dilayan sebentar lg...=P












harussss la muka aku adOoo kn...

adOyaiiiii...lapar la plak...jom singgah secret recipe...=)

2 comments:

Amiha Ayu said...

so, how? dpt yg which one?

kojah said...

tatau lg sis...klu dpt or xdpt, dOrg akn email...

Page number