My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, November 20, 2008

Masjid negara...

dh lama aku x lawat masjid negara kn...

eh2 lawat ke?aku bknnya mat2 n minah2 salih nk lawat2 kn...=P

so aritu aku g masjid negara, aku tgk dorg2 nih...

cejukk je rs ati aku nih...mudah2an dorg terbukak ati dorg nih bila tgk kesenian Islam kte nih...

fuhhh!cm bagOsss la aku ni kn...wakakaka

















ciap ada org gtau itu ini kt mat2 n minah2 salih tuh...

yg bj kaler itam tuh la tukang bg direction nyer...

smpi je kt aku dia bg salam...aku pn sure la jwb salamnya kn...

xkn nk nyombong xmenyempat plaks...aku xske aku bg salam org tuh diam je...

eh2...ke ko jwb dlm ati??



















cntiksss je kn dorg sarung bj kaler purple nie...cpe2 minat purple cni???

mehla g masjid negara kte sarung sm2...=P

klu xsilap aku, kt masjid putrajaya pn gini gak kn...

tp kaler pink gitu...so cpe2 yg pentegar pink tuh, leh la lawat masjid putrajaya plaks...


6 comments:

Liquid said...

waa suke2 purple. tp gurl jek yg ley pki. huk2.

kojah said...

gurl jek?npe plaks eyh??

lily lotus said...

lama tak jejak kaki kat situ..dulu i sekolah kat sblh tu..:D

kojah said...

laaaa...yeke?sure dh hafal sume lekok2 kn...kihkihkih

* ayu * said...

ahahhaa.. x terkata akak nengok entry ko ni kojah..

kojah said...

hehe npe sis, sy alim sgt ke?oh tidakkkkk!~

Page number