My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, January 01, 2012

WELCOME 2012!!

Alhamdulillah syukur padaMu Ya Allah di atas segala kurnianMu!!

To be honest, sekarang saya adalah full time unit trust consultant of Public Mutual!yelaaa saya rasa mesti ada yang pelik...eh kojah nie bukan student ke??

Yesss, masa itu saya adalah student dan sekarang saya adalah sepenuh hati jiwa dan raga kepada Public Mutual!!

Alhamdulillah dah banyak achievement yang saya dah dapat antaranya menjadi Million Ringgit Producer, Agency Supervisor within 9 months, qualify to Bandung trip in our group and 2012 i am qualify to Guangzhou, China fully sponsored by company and Vietnam trip in February 2012!!

And for now, i have 20 direct business partner under my wing!!alhamdulillah!!


No comments:

Page number