My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, December 06, 2011

Ombak rindu yang membuatkan daku terombak...eceh!

Saya tengok...eh kejap2 saya, kejap2 aku...okey skang tukar kepada saya pulak :)

Saya tgk ombak rindu ari sabtu baru-baru nie di KLCC...oh yeahhhh!excited kot nak pegi tgk sbb memasing dok berlumba-lumba update kt fb...

Dahla ombak rindu tue sedih, bila saya baca message orang sebelah, lagik super duper sedihhhhhhhhhhh!

Hurmmm kenapa lah ada orang yang suka mengganggu hubungan orang lain eventhough dia dah tahu yang mereka adalah couple??

kenapa ek????tell me bebehhhhhhhhhhh...

hetchu!!


4 comments:

Anamarza said...

Kojah kasi brape bintang kat citer ni?

kojah said...

sy bagi 5 star out of 5 kak!!akak dh tgk lom??pg tgkkkkk!hihi

atty's said...

tapi salute lah kan mila dalam ombak rindu..sbb bila dia tau dia yg org ke3..dia tarik diri..

lily lotus said...

akak baru nak tgk, tapi novel dah habis...byk scene dalam novel diorang kata takde eh

Page number