My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, January 08, 2012

Morningggggg!!

Salam u olsssssss...dah bangun belum?


Saya nih pukul 7 pagi dah terkebil-kebil bijik mata...ikotkan hati memang nak tido balik tapi tak bolehhhh...


Kenapa bah??sebab mata dah tune kottt ari2 bangun pukul 6 lebih...golek lah kanan kiri tetap tak jalan gak...watcha!!

Even saya sendiri pun pelikkkkkk....memang saya dari tahun lepas lagi kalau tido tak pernah nak buat alarm...tapi so far alhamdulillah pukul 6 lebih mesti terjaga...tapi yang saya praktiskan hari-hari adalah before tido saya akan niatkan dalam hati, Ya Allah....esok saya nak bangun pukul 6.45am :)

Yeayyyyyy!!arini mahu jalan-jalan...sebenarnya hati dok tering
at-ingat bracelet dekat Pavillion semalam...cantikkkkkkkkkkkkk ohhhh!!

BELI KE BELI?? :p





2 comments:

Anamarza said...

kalau dah teringat-ingat cam tu beli je la

kojah said...

tu la...hihi

Page number