My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, May 02, 2011

Sengih2 angkat hidung :p

Ini trendmark saya yee...

Update iqbal yang latest adalah dia sudah mahu berjimba-jimba dengan makciknya...even aku acah sajork 'jommmm', teros dia laju2 datang kat aku sambil angkat2 tangan suro dukung...

Dan dia dalam proses mahu bercakappp...kalau jommm, nak cucu, no no no, memang dah pandai sangat dah...hihi

Tapi aku makcik yang garang hokeyyy...kalau dia makan jagung dan tak abis dia main baling gituuu ajer...even mak dia suro amik, dia akan buat dekkk jerk...and mak dia dah cubit2 marah pun dia leh gelak lagik..tapi kalau dengan aku, baru jegil mata ckit, terosss zas amik balik makanan tuh...silap2 amik makanan sambil nangisss...haha

tapi I lap u lah mat iqbal!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Page number