My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, April 30, 2011

Saya menang minyakkk!

Suatu ketika:

Shell: hello, cik azzah memenangi voucer shell sebanyak rm50..boleh saya dapatkan alamat cik azzah?
Kojah: err err...nie menang sebab apa yerk?
Shell: blablabla
Kojah: owhh tapi alamat bukan saya dah isi ke dalam borang tue?
Shell: yes memang dah isi tapi saya nak reconfirm balik...tut tut tutt...
Kojah: yeee betul!


Haaa skang kan macam2 kess...aku pulak bukan jenis sebarangan yang percaya teros gitu-gitu ajerrr...

Aritue ada pihak apa ntah menyamar call abah aku pasal credit card...so benda2 macam ini kena ati2 tau u olsss...tersilap langkah abissss!teknologi skang macam2 benda orang boleh buat...jangan la pulak orang call ko suro transfer duit sebab ko menang kereta, terosss ko percaya bulat2...nehiiii!

Dan arini surat dari shell sudah selamat ku terima...tenkiu SHELL!tapi kalau saya dapat hadiah utama RM10k lagikkk besh..hahaha

eh alhamdulillah :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Page number