My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 
Showing posts with label sale. Show all posts
Showing posts with label sale. Show all posts

Friday, January 06, 2012

PRADA purse for sale!!



ANYONE??

ORIGINAL FROM PRADA...

REASON NAK JUAL: SEBAB ADA ORANG BAGI PURSE BARU SECARA FREE!HIHI

100% leather...



RM400 ONLY!!

*nie wallet lelaki...purse perempuan seperti di atas...ada dapat card semua macam ini...

Call me NOW at 019-2234688...


Thursday, November 19, 2009

Broadband for sales!!*SOLD*

*scroll down for the next entry please*


ada sesiapa yang berminat kah??

hanya RM200 sahaja!can negotiable...

originally from celcom (vodafone)...ciap aku leh bagi kotak dia skalikk...harga pasaran skang mmg tak dpt 200 nihh...

hurmm aku beli dulu2 memang mahal...ada la dalam 4 rat lebih...

cepat cepatttt!if u are interested, please do not hesitate to email me at zif_1006@yahoo.com!

*condition still very good-aku beli tahun nie masa besday aku, aku nak jual sebab aku ada 2 broadband yang sama (abah aku bagi)...


Friday, July 31, 2009

Victoria’s Secret SALE!!!

wei korggggggggg...g la grab victoria secret tuhhhhhhhh....aku pun ingt nak grab gak satu tapiiiii tunggu la org bg adiah kat i dulu...larikkkkkkkkk

dalam banyak2 yang kakred dok promote tuh, aku plg minat perfume dia...wangi bebbbbbb!!blink blink...i dah bg hint dah nie...muahahahahaha

shafie, eddie dewanaga, kf, dilot n zack...g la boli...yg lelaki beli la utk gf memasing, yang pompuan lak boli untuk pakai diri sendiri sahaja...lalalalala

*terjah kat cini u olsssssss => kakred kakak meghah...ha, bukan yang nie je dia jual tapi macam2 adoooooooo...



Page number